ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ 20km

Ο αγώνας ξεκινάει από το τελευταίο πάρκινγκ του χιονοδρομικού κέντρου Περνώντας ανάμεσα από τις πίστες και ακολουθεί το κεντρικό μονοπάτι Χανιά -Τσαγκαράδα.
Περνώντας από την 1η κορυφή Γολγοθάς1 (3km) όπου στην πορεία φτάνουμε στον 1ο σταθμό στο 4.5km ο οποίος είναι πάνω σε χωματόδρομο.
Από εκεί ο αγώνας συνεχίζει σε ένα ανηφορικό απότομο μονοπάτι φτάνοντας στην 2η κορυφή Σχιτζουράβλι και στην συνέχεια το μονοπάτι πέρνει μια ήπια κατηφόρα και τραβερσάρει πρός την 3η κορυφή Δραμάλα (σ.σ εδώ χαρακτηριστικό είναι ότι έχει γίνει υλοτομία).

Από εκεί η διαδρομή είναι κατηφορική και περίπου στο 8.5km συναντάμε ένα χωματόδρομο τoν οποίο ακολουθούμε για περίπου 1.5 km φτάνοντας στον δεύτερο σταθμό στο 9.5km Καταφύγιο Αγ.Γεώργιος.Στην συνέχεια και ενώ κινούμαστε πάνω σε χωματόδρομο κατηφορικό σε περίπου 1.5km θα συναντήσουμε το μονοπάτι δεξιά μας το οποίο κινείται ανηφορικά σε ένα τοπίο από φτέρες(σ.σ Περίπου στη μέση του ανηφορικού κομματιού αυτού υπάρχει πόσιμο νερό παρακάμπτοντας 10 m από το μονοπάτι).

Από εκεί συνεχίζουμε και φτάνουμε στο 13.5km όπου συναντάμε το κεντρικό μονοπάτι στο οποίο θα κινηθούμε με φορά αριστερά προς το χιονοδρομικό για 500m. Από εκεί το μονοπάτι κινείται αριστερά και κατηφορικά όπου θα μας οδηγήσει στο σταθμό Μνημείο 15.5km οποίος βρίσκεται επάνω σε χωματόδρομο. Από εκεί ο αγώνας συνεχίζει σε ένα αρκετά δύσκολο και ανηφορικό κομμάτι το οποίο θα μας οδηγήσει στην θέση Γολγοθάς 2 και στην συνέχεια στην 4η κορυφή Αγριολεύκες 18km. Καθώς μας έχουν μείνει 2 km για τον τερματισμό ακολουθούμε την τελευταία πίστα η οποία βρίσκεται δεξιά μας φτάνοντας στα «Πιατάκια» Όπου θα κάνουμε αριστερά ακολουθώντας λίγα μέτρα χωματόδρομο ώστε να τερματίσουμε